بهين سيروان زاگرس |تولید کننده جعبه های مقوایی |ایلام

توليد و عرضه محصولات با بالاترين استاندارد روز جهاني توليد و عرضه محصولات با بالاترين استاندارد روز جهاني توليد و عرضه محصولات با بالاترين استاندارد روز جهاني توليد و عرضه محصولات با بالاترين استاندارد روز جهاني توليد و عرضه محصولات با بالاترين استاندارد روز جهاني توليد و عرضه محصولات با بالاترين استاندارد روز جهاني
 تضمين کيفيت
تضمين کيفيت

تضمين کيفيت شامل تنظيم کيفيت مواد خام، محصولات و اجزاء، خدمات مرتبط با توليد، و مديريت، توليد و بازرسي فرايندها است.

  قيمت مناسب
قيمت مناسب

هميشه همراه با کيفيت مناسب ، قيمت هم از مولفه هاي اصلي يک محصول خوب است . ما کيفيت را به همراه بهترين قيمت ها به شما پيشنهاد مي کنيم.

خدمات سريع
خدمات سريع

با توجه به مشغله هاي فراوان روزمره امروزه ارائه هرچه سريعتر خدمات از اوليت هاي کاري ما مي باشد.

   محصولات با کيفيت
محصولات با کيفيت

استفاده از جديدترين تجهيزات و ماشين آلات روز دنيا در راستاي ايجاد با کيفيت ترين محصولات .

بهين سيروان زاگرس |تولید کننده جعبه های مقوایی |ایلام

شعار ما توليد بهترين و با کيفيت ترين محصولات و خدمات و عرضه ي مناسب آن ها با بهترين قيمت مي باشد.

امکان هشدار امکان تماس امکان عضويت

آخرین اخبار

آخرین اخبار سایت را می توانید در اینجا مشاهده کنید

  • چگونه جعبه های مقوایی را تجزیه کرد؟

    1399/3/24

    زمانی که کارتان با جعبه مقوایی تمام شد، خیلی سریع و راحت می‌توانید آن را برش زده، خرد کرده و انبارشان کنید تا برای بازیافت یا تجزیه‌شدن آماده باشند. اولین کاری که باید انجام دهید، جدا کردن چسب‌های پلاستیک یا وینیلی از جعبه است. غالباً با چسب‌زدن روی فلاپ های فوقانی و تحتانی جعبه درب آن را می‌بندند و مهر و موم می‌کنند. خیلی راحت می‌توانید چسب را بکنید و درون سطل زباله بیندازید.
    اگر برای بستن درب جعبه از چسب‌های کاغذی استفاده شده است، می‌توانید آن را به همان حال رها کنید، چرا که می‌توان این چسب‌ها را به همراه جعبه مقوایی بازیافت کرد. چنانچه هم قصد دارید جعبه را تجزیه کنید، باز هم جای نگرانی نیست، چرا که چسب‌های کاغذی به همراه جعبه تجزیه می‌شوند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را به همان حال رها کنید. چسب‌های کاغذی در مقایسه با چسب‌های وینیلی یا پلاستیکی با محیط زیست سازگارتر هستند.
    به محض آن که چسب‌های غیر قابل بازیافت را از جعبه جدا کردید، می‌توانید خیلی راحت جعبه را تا کنید. مطمئن شوید که فلاپ های فوقانی و تحتانی جعبه صاف بوده و هیچ زاویه ای با فلاپ های کناری نمی‌سازند. حالا جعبه هایی دارید که تخت و مسطح بوده و کار حمل و نقل و انبار کردن آن‌ها بسیار ساده‌تر خواهد بود. اگر تصمیم دارید آن‌ها را بازیافت کنید، باید در یک محیط خشک انبارشان کنید، چرا که جابجایی و بازیافت مقواهای خیس کار بسیار دشواری است.
    اگر می‌خواهید درباره نحوه بازیافت مواد بسته بندی اطلاعات بیشتری به دست آورید اینجا کلیک کرده و این مقاله را بخوانید. اگر هم می‌خواهید در مورد جعبه های مقوایی عرضه شده در شرکت صفاپک اطلاعات بیشتری کسب کنید یا برای خرید بسته بندی یا دور انداختن آن به کمک نیاز دارید، با تیم متخصصین بسته بندی ما تماس بگیرید تا توصیه‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

    چگونه جعبه های مقوایی را تجزیه کرد؟
  • دور انداختن جعبه های مقوایی که دیگر به کارتان نمی‌آیند

    1399/3/24

    ما در صفاپک بیش از ۶۰۰ سایز مختلف جعبه مقوایی تولید می‌کنیم و می‌توانیم با اطمینان بگوییم، فرقی نمی‌کند محصولات شما چه ابعاد یا شکلی داشته باشند، برای بسته بندی کردن آن می‌توانید روی جعبه های مقوایی ما حساب باز کنید. اما بعد از آن که محصول صحیح و سالم به دست مصرف کننده رسید، جعبه های مقوایی چه سرنوشتی پیدا می‌کنند و چگونه باید آن‌ها را دور انداخت؟

    مدام از ما می‌پرسند که چطور می‌توان جعبه های مقوایی را بازیافت کرد یا این که راهی برای بازیافت خانگی جعبه های مقوایی وجود دارد. این پرسش‌ها آن قدر در میان مصرف‌کنندگان رواج داشت که تصمیم گرفتیم در این مقاله به آن بپردازیم و اطلاعاتی مفید و کاربردی در خصوص نحوه بازیافت جعبه های مقوایی در اختیارتان قرار دهیم.
    مطالبی آموزنده برای کسانی که آشنایی چندانی با مقوا و مقوای موج دار ندارند.
    اگر شما هم در زمره کسانی هستید که خیلی از نحوه ساخت جعبه های مقوایی و مواد به کار رفته در آن سر در نمی‌آورید، به اختصار اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهیم تا همه چیز سریع‌تر پیش برود.
    پیش از هر چیز تعریفی از مقوای موج دار ارائه می‌دهیم. ساختار مقوای موج دار از دو لایه تشکیل شده، لایه آستر و لایه موج دار (فلوت) که استحکام و دوام جعبه مقوایی را رقم می‌زند. تمامی‌جعبه های صفاپک از جنس مقوای موج دار هستند.
    لایه موج دار غالباً از کاغذ تست ساخته می‌شود که کیفیت آن در مقایسه با کاغذ کرافت ضعیف‌تر است، کاغذ کرافت از فیبرهای مرغوب و دست اول ساخته می‌شود. لایه موج دار (فلوت) در بین دو لایه آستر قرار گرفته و به آن دوام و استحکام می‌بخشد تا مقوا در برابر آب و سایر عناصر مقاوم شود. مواد به کار رفته در ساختار مقوای موج دار دست شما را باز می‌گذارند تا در صورت تمایل روی آن مطلبی نوشته یا طرحی چاپ کنید.
    منظور از لایه موج دار یا فلوت چیست؟
    بخش مواجی که بین دو لایه آستر قرار گرفته، اصطلاحاً فلوت یا لایه موج دار می‌نامند. موج دار بودن این لایه باعث می‌شود لایه‌های آستری دوام و استحکام بالایی داشته باشند. با تغییر دادن جهت موج‌ها یا فاصله میان لایه موج دار و لایه آستر می‌توان جعبه هایی با درجه استحکام و مقاومت متفاوت تولید کرد. هر چه تعداد موج‌ها بیشتر، دوام و استحکام مقوا و کارتن مقوایی بیشتر خواهد بود.
    می‌توان مقوای موج دار را بازیافت کرد؟
    مقوای موج دار یکی از محبوب‌ترین انواع مقوا است که در ساخت جعبه های مقوایی و سایر بسته بندی های ها به کار رفته‌اند و مقاومت و دوام بسیار خوبی در برابر ضربه و فشار دارند. لایه داخلی که در میان دو لایه مقوای کرافت قرار گرفته، استحکام و دوام جعبه را تأمین می‌کند.
    یک سوال مهم؛ می‌توان مقوای موج دار را بازیافت کرد؟
    بله! ویژگی بی‌نظیر مقوای موج دار این است که می‌توان آن را به طور کامل بازیافت کرد و برای ساخت سایر جعبه های مقوایی و محصولات مقوایی دیگر از آن‌ها بهره گرفت. بازیافت کردن کارتن بسته بندی به منزله نجات درختان، صرفه جویی در انرژی و مواد لازم برای ساخت جعبه های جدید است.
    ما در صفاپک بسته بندی هایی داریم که با محیط زیست سازگار هستند که از آن میان می‌توان به جعبه‌های ساخته شده از ۷۵ درصد الیاف بازیافتی اشاره داشت. جالب است که بدانید بهره‌وری چرخه بازیافت برای مقوای موج دار بسیار بالا است و تنها در عرض دو هفته می‌توان جعبه های مقوایی را بازیافت کرد، دوباره جعبه ساخت و مورد استفاده قرار داد.
     

    دور انداختن جعبه های مقوایی که دیگر به کارتان نمی‌آیند
  • تولید کارتن و مقوا برای محیط زیست

    1399/3/24

    تولید کارتن و مقوا برای محیط زیست مضر است چون در این فرآیند مقدار قابل توجهی آب مصرف می شود.
    گفته می شود محصولات مقوایی تأثیر نامطلوبی بر روی محیط زیست می گذارند و همین امر به بدنام شدن این محصولات انجامیده است. بسیاری از اطلاعاتی که در تأیید این موضوع مطرح می شوند نادرست، تحریف شده یا مغرضانه هستند. یکی از باورهای رایج این است که برای تولید مقوا مقدار قابل توجهی آب مورد استفاده قرار می گیرد و این مسئله تأثیرات مخربی روی محیط زیست خواهد داشت. درست است که آب یکی از عناصر مهم و ضروری در تولید مقوا به شمار می رود اما کارخانه های تولید مقوا بازدهی و راندمان خود را در مدیریت میزان آب مصرف شده در فرآیند تولید مقوا افزایش داده اند. در واقع ۹۲ درصد از آبی که در تهیه مقوا مصرف می شود، دوباره به محیط زیست برمی گردد.
    در صنعت بسته بندی حفظ و مدیریت کردن بهینه منابع اهمیتی حیاتی دارد بنابراین فعالین این عرصه همواره بر روی بخش R&D (تحقیق و توسعه) سرمایه گذاری می کنند تا روش های تولید خود را ارتقا داده و میزان هدررفت منابع خود را کاهش دهند. از آنجایی که کیفیت آب در کارخانه های تولید کاغذ و مقوا بهینه سازی می شود، آب خارج شده از این کارخانه ها تمیزتر از آب وارد شده به آن ها است.
    واقعیت: ربات های همکار بازدهی و راندمان فرآیندهای تولید را افزایش می دهند.
    در چند دهه اخیر اتوماسیون به افزایش حداکثری سرعت تولید و ساخت محصولات کمک کرده است. این دستگاه ها و تجهیزات باعث شده اند تولید در سرعتی فراتر از حدتصور ما انجام شود. کارخانه هایی با ظرفیت کوچک یا متوسط نمی توانند خط تولید خود را به طور کامل اتوماتیک کنند اما ربات های همکار یک گزینه فوق العاده برای اتوماسیون خطوط تولید آن ها محسوب می شود.

    این ربات ها می توانند زمان بسته بندی و ارسال محصولات را کاهش داده، راندمان و بازدهی را افزایش دهند و امنیت را در محیط کار بیشتر کنند. به عنوان مثال می توان از ربات های همکار در بخش بسته بندی و پر کردن پالت ها بهره گرفت. این ربات ها در فرآیندهای سبک و سنگین کاربرد دارند. به علاوه می توانند بی آن که برای انسان ها خطری داشته باشند در کنار آن ها کار کنند یا این که می توان ربات ها را به تنهایی به کار بست.

    تولید کارتن و مقوا برای محیط زیست
  • افسانه یا واقعیت در صنعت بسته بندی

    1399/3/24

    شرکت ها می توانند از لیبل «ارگانیک» به عنوان یک ابزار بازاریابی بر روی بسته بندی محصولاتشان بهره بگیرند حتی اگر محصولاتشان ارگانیک نباشند.
    این روزها مصرف کنندگان بیشتر از هر زمان دیگری به ترکیبات به کار رفته در مواد غذایی شان اهمیت می‌دهند. از آنجایی که گزینه های بسیاری در فروشگاه ها عرضه می شوند، می توانیم در تصمیم گیری‌های خود انعطاف پذیری بیشتری داشته باشیم و محصولی را انتخاب کنیم که خودمان صلاح می‌دانیم. وقتی پای ارگانیک بودن موادغذایی به میان است، مشتریان از شما توقع دارند با آن ها صادق باشید و شفاف سازی کنید. اگر تولیدکنندگان بخواهند بر روی بسته بندی محصولات خود از لیبل «ارگانیک» استفاده کنند، می‌بایست محصولات خود را مطابق با قوانین و استانداردهای سخت گیرانه ای تولید کنند. این استانداردها شامل مراحل فرآوری محصولات غذایی و ترکیبات و مواد به کار رفته در آن ها می شود.
    تنها در صورتی می توان از لیبل «ارگانیک» استفاده کرد که تمام مواد به کار رفته در محصولات کاملاً ارگانیک باشند در غیر این صورت چنین مجوزی صادر نمی شود.

    افسانه یا واقعیت در صنعت بسته بندی

مشتریان ما چه می گویند؟

ممنون بايت سليقه و احترام و شرافت کاري شما

 ممنون بايت سليقه و احترام و شرافت کاري شما

انجام کارهاي خاص ، شرافت کاري و استفاده از بهترين پرسنل و هنرمندان از مهمترين ويژگي هاي شماست.

    انجام کارهاي خاص ، شرافت کاري و استفاده از بهترين پرسنل و هنرمندان از مهمترين ويژگي هاي شماست.

اميد است روز به روز موفق تر و پيشگام تر و در پناه خداوند باشيد

  اميد است روز به روز موفق تر و پيشگام تر و در پناه خداوند باشيد

تماس با ما

با تکمیل فرم ارتباط با ما پیام ها، انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید

cccode
copyright © 2024 powered by www.rashinweb.com